fredag 16. desember 2011

Sophies verden

I går var ei venninne og jeg på en ny cafè som har åpnet på Stathelle, Sophies verden. Du finner de på facebook. De holder hus på BS senteret på den andre siden for Brotorvet. Den ligger noe gjemt men fytti for et herlig sted!


Slik ser det ut på utsiden. Utrolig smakfull inngang :-)

Inne i cafèen har de også en liten butikk med litt forskjellig. Det er på en måte det første du kommer til. Du ser noen av tingene fra vinduet her. De selger blant annet blafre, rice produkter +++ :-)


Her har jeg tatt bilde fra cafè område og ut mot butikken og disken.

Møblene og pynte tingene der er en blanding av gammelt og nytt. Hun som eier Sophies verden fortalte meg at lampene var fra India (tror jeg det var).


Slike norges glass står litt her og der på border. Noen som veit hvor jeg kan få tak i norges glass? Jeg blei virkelig inspirert av denne!



LEKKERT :-D


Vi satt i den grønne sofaen. Bare legg merke til alle de flotte detaljene på alle bildene. Utrolig smakfullt!


Pynten på bordet der vi satt.


Både store og små storkoste seg. Her er Kine, min beste venninne og forlover, og hennes yngste sønn på litt over 3mndr, Erik :-)

Konklusjon:
  • Lekkert
  • Smakfullt
  • Flott atmosfære
  • Fantastisk kaffe
  • Nydelige kaker og mat
  • God service og uforglemmelig personale

Vi satt og snakket en stund og blei enig om at dette blir en "stam" cafè vi så absolutt vil besøke ofte :-D Det er virkelig verdt et besøk :-D


1 kommentar: