tirsdag 27. desember 2011

Julen

Nå er det lenge siden jeg har hatt blogg innlegg. Jeg har heller ingen nye bilder fra de siste dagene dessverre :-/ Jeg tok et par bilder av noen cupcakes jeg laget til en familie samling i går men kommer med oppskrift og bilder av de seinere.

Denne julen blir den julen vi sent vil glemme. Sykdom!!! Æsj...
Det hele startet da jeg var hos mamma lille julaften. Feber og kvalm. Kl 05.00 natt til julaften våknet jeg opp om måtte bare løpe til do. Spøy som bare rakkarn :-/


Bilde er googlet.

Jeg har ei stedatter på 7år og hun har heller ikke vært i form. Hode pine, magesmerter og generellt slapp. Hun fikk ikke veldig gleder av verken mat, kaker, gaver snop eller resten av det julen har å by på. Formen hennes er heldigvis også på bedringens vei :-)

Vel over til noe annet... I natt har vi overnattings besøk av vårt yngste tante/onkel barn, Daniel Andreas, på 1år <3 Han er bare verdens snilleste lille gutt! Og
verdens skjønneste (i tantes øyner så klart) ;-) Hehe... Vi gleder oss til vi alle til morgen kos med lille Daniel snupp, før han skal i barnehagen.

Nå erre voksen kvalitets tid på oss og så bingen. I morgen er det full fart med barn, kles vask og så kommer min mor og stefar på kvelds mat. Håper jeg får tatt noen bilder da :-)


Ha en flotters kveld :-D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar