fredag 16. desember 2011

Jule shopping.

I dag har min kjære Bjørn Olav og jeg kjøpt inn de siste julegavene. ENDELIG :-D


Vi kjørte først til Herkules da det åpnet kl 09.00. Vi tenkte å parkere på taket denne gangen å bare sjekk denn giga bola julenissen! Den er MYE større i virkeligheten. Hehe... Vi var faktisk den første bilen som parkerte her. Kansje en smulig ivrig til å bli ferdig ;-) Det er dårlig bilde for jeg sto litt langt unna og så snødde det en del.

Jeg fikk dress bokse og kjole av min kjære :-D Denne kjolen er langt over det jeg kan kalle min smak på tøy men tenkte å være litt vågal å tenke nytt. Jeg fikk, for første gang, hjelp til å velge tøy av damen i butikken :-)

Vi gikk videre til G max å der kjøpte min kommende mann ny vinter jakke til meg :-D Kari Traa jakke som har kostet 2500,- men var nå satt ned til 799,- :-) Den pakket jeg inn for det er jule gave fra han til meg :-) Fytti jeg er bare sååå bortskjemt :-D Her om dagen fikk jeg også vinter sko til 899,- ;-) Love u kjære <3

Da vi var ferdig med det vi skulle gjøre her, var vi helt tomme for energi. Vi gikk bare rundt å surra til slutt. Så vi dro på Jonas B. Gundersen restaurant i Porsgrunn for å få oss en matbit. Det skal sies at vi aldri er ute å spiser, men i dag var det igrunn vel fortjent :-)


Vi bestillte oss hver vår club sandwich. Mmmmm..... Den beste :-D


Jeg fikk kaffe til dessert å fytti at en kaffe kunne smake sååå godt etter noen timer på shopping og et godt måltid, hadde jeg aldri trodd :-) Pluss i boka for denne lille sjokoladen ;-)

Vi kjørte videre til lekeplaneten for å bli helt ferdig. Vi er tante og onkel til ei jente som fyller 5år 20 desember, så vi måtte finne bursdags gave til henne også. Men nå er heldig vis alt i boks :-D

Er du ferdig med gavene nå?

Ha en flott førjuls tid :-)

2 kommentarer:

  1. ja den nissen er diger:) men snøøøø?
    jeg og vil ha!! her har det bare regna:/

    finnes lekeplaneten enda? trodde alle de var lagt ned jeg...!

    heldig du:)

    SvarSlett
  2. Ja i Skien har det snødd som bare det mens her i bamble har det snødd, sludda og regnet om hverandre. Skikkelig dritt vær med andre ord :-p Hehe...

    Det heter vel Brio nå men på kvitteringen og alle prislappene sto det fremdeles Lekeplaneten og prisene er de samme :-)

    Ja jeg er heldig som har en samboer som har vært meget gavmild i det siste ;-) Jeg kan glatt vende meg til det du ;-) Hihi...

    SvarSlett