torsdag 8. desember 2011

Noen som vil hjelpe?


Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med utsende på min nye blogg? Jeg syns den ser utrolig kjedelig ut. Hvordan får jeg header og hvordan får jeg en ny og bedre bakgrunn som ikke er av de eksemplene som denne bloggen blei levert med? Og hvordan får jeg personlig bilde på siden m.m?
Det blei visst noen spørsmål med en gang men håper noen vil hjelpe meg ;-) Hehe... Jeg vil komme fort i gang slik at jeg kan slette min gamle blogg på blogg.no :-)


1 kommentar:

  1. Jeg kan hjelpe deg vettu snuppa :)

    Hvis du går på "utforming" øverst til høyre, og der hvor det står navnet på bloggen din under navbar tror jeg...der kan du trykke på rediger og legge inn header :)

    Når det gjelder design, så går du inn på malutforming og prøver deg frem der :)

    SvarSlett