onsdag 14. desember 2011

Jul i heimen



I år har jeg bestemt meg for å ikke sette frem absolutt alle nisser og julepynt som jeg har. Jeg syns noen ganger det kan bli litt for mye av det gode. Jeg syns heller det er viktig å sette frem de jeg syns er finest eller de som har en "historie".


Disse snømennene fikk jeg av ei gammel venninne til jul for 10år siden :-)


Denne nisse jenta fikk jeg til jul av pus for 8år siden :-) Pus lever ikke lenger så denne er et lite minne fra henne.


Denne nissen må være den tynneste nissen jeg noen gang har sett. Hehe... Denne kjøpte jeg for 5år siden kun fordi den var litt annerledes enn slik vi vanlig vis ser for oss en nisse ;-) Hehe...

Jeg har veldig mange flere nisser men tenkte å heller legge ut et innlegg seinere (kansje) med mer jule stæsj :-) Snart kommer jule treet frem og jeg har mange fine jule kuler som også har både historie og sjel :-)

Jeg hadde mange flere nisser jeg angrer på at jeg ikke har tatt så godt vare på. De fleste fra da jeg var liten er enten blitt borte under div flyttinger eller så er de blitt i stykker og kastet. Noe jeg angrer på den dag i dag. Jeg får heller ta vare på de jeg har nå :-)

Har du noe jule pynt med historie?

Ha en fin lille lørdag :-)


2 kommentarer:

  1. :) jeg hadde et innlegg om nisser for litt siden, der har jeg en nisse som jeg fikk av farmora mi når jeg var 4 år, den betyr masse for meg :D

    SvarSlett
  2. Ja stemmer det :-) Jeg husker det når du sier det nå :-) Jeg har mistet eller kastet de fleste. Er greit å være etterpåklok hehe... Jeg tenkte jeg skulle høre med mor om hu har en fra da jeg var liten :-) Jeg veit jeg har et par her hjemme etter pappa men jeg klarer ikke å huske hvor jeg har gjordt av de :-p Du kan banne på at jeg finner de når julen er over :-p Hehe... Typisk det :-p

    SvarSlett