mandag 2. januar 2012

Rydder julen vekk

I dag har jeg ryddet vekk alle nisser og engler. Mange mener det er litt tidlig å gjøre det allerede nå. Det sies at julen skal ryddes vekk 13 dag jul men for miun del blir det litt lenge med nisser over alt ;-) Grana vår skal selvfølgelig få lov til å stå litt til. Den kostet hele 450,- så den får stå der å pryde stua noen dager :-)


Slik ser vårt jule tre ut :-) Mange har sine formeninger om jule tre skal ha flagg på eller ikke. Jeg liker å se disse gamle flaggene svaie seg i flotte julekuler, da det er tradisjon fra der jeg er fra :-)

Når julen er ryddet bort andre steder i huset, har jeg fått pyntet med ny innkjøpte duker og div :-D Flere bilder kommer etter hvert ;-)


Her er lysfatet mitt som jeg har på stuebordet :-) Bilde blei skikkelig dårlig. Tror jeg får lade opp det andre kameraet mitt snart ;-)




1 kommentar:

  1. Her har jeg rydda vekk i dag...!
    Det tar sin tid for Erik er syk og utålmodig, så jeg må synge og leke med han mens jeg rydder hehe, multitasking;)
    eneste som gjenstår nå er kjøkkengardinene, stjerna i vinduet og hjertene i vinduet.
    Og julekvista:p men den er tom for pynt da så thor får hive den ut når han kommer hjem;)

    SvarSlett