mandag 2. januar 2012

Rom julen

Siden jeg har vært syk og ikke har hatt så veldig blogger lyst, tar jeg en kort gjennomgang av hva som har skjedd i rom julen :-)


1. juledag: Svigerfar kom på julebrønsj og så var vi på fest hos et venne par. Jeg drakk nesten ingen ting siden jeg hadde vært spy sjuk dagen føre. Men min samboer derimot, hehe... Ja der blei det mørkt 01.15 ;-) Da har han i hvertfall hatt det gøy. Hehe...

2. juledag: Da var det duket for en stor fest med hele familien på svigermors side. Rundt 60stk tror jeg det var der. Både smått og stort. Vi var på menighets huset til Bamble kirke. Alle hadde laget noe hver til koldt bord. Og noen hadde bakt. Det gjorde jeg. Jeg bakte sjokolade muffins. Si ifra om noen vil ha oppskriften ;-)





3.juledag: Da kom min mor og stefar til oss på kvelds mat. Da feiret vi også min samboers bursdag litt på forskudd. Da bakte jeg en kake jeg aldri har bakt før. Mandel Parfait. Den blei bare så sinnsykt god. Den kan anbefales på det sterkeste :-) Si ifra om du vil ha oppskriften ;-)


Det blei kansje ikke så delikat bilde men jeg glemte å ta bilde før vi skar i den. Den ser kansje ikke så god ut men guuuuud for ei kake :-D Nom nom nom :-D

4.juledag: Denne kvelden dro vi på Sjøloftet (en restaurant i Brevik) å spiste pizza men stedatteren min. Etter på dro vi hjem å så en barne film med henne i kjeller stua med snop og brus :-) Det er jo jul ;-)

5.juledag: Jeg blei innvitert til Sophies verden cafè med min venninne Emmha. Hun sa hun hadde noen hun ville spørre meg om face to face. Først blei jeg litt nervøs men når hun sa hun gledet seg, da forsto jeg at hun ville spørre om noe litt mindre skummelt. Hun har nemlig termin i april og spørsmålet var: Vil du bli fadder til lille Johannes? ÅÅÅÅÅÅ for et fantastisk spørsmål!!! Klart jeg vil være fadder :-D


Tusen takk Emmha snuppa mi for at du vil ha meg som fadder :-)

Stedatteren min fikk besøk av ei venninne. De lekte godt helt til hennes mor skulle hente henne i 17 tiden. Da moren kom, ville stedatteren min sove hos de. Noe hun selvfølgelig fikk lov til. Så da blei vi barnefrie ;-) Hehe... Min samboer gikk derfor en tur på pub`n for å se fotball kamp mens jeg koste meg hjemme forran tv i ro og fred. Deilig :-D


Hvordan har din romjul vært?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar