mandag 2. januar 2012

Nyttårs aften

I år feiret vi nyttårsaften for aller første gang med min beste venninne, hennes mann og deres 2 nydelige sønner. Jeg glemte selvfølgelig kameraet så jeg fikk ikke tatt stort med bilder. Jeg tok bare et par bilder med min mobil.

Thor var kveldens kokk og fytti katta for et sinnsykt herre måltid han hadde snekkret sammen til oss. Rådyrstek, nydelig saus, fløtepoteter (noe jeg bare elsker) og grønnsaker :-D Nom nom nom :-D Kjøttet var så mørt at det smelta på tunga :-D Til dessert fikk vil deilig sjokolademose med Daim kuler og vanilje saus. Vi fikk også muffins og deilig kaffe fra Kines nye kaffe maskin hun hadde fått til jul :-D







Barna begynte å bli utålmodig utover kvelden og meget trøtte. Vi var veldig spent på om de i det hele tatt skulle få med seg noen raketter i år. Men joda, de holdt ut :-D Fytti å trøtte. Hehe.. Jentungen sovnet tvert i bilen da vi kjørte hjem. Heldig vis så hadde vi tatt med pysj og tannbørste slik at hun kunne gå rett i senga når vi kom hjem :-)

Jeg tok ikke bilder av rakettene men jeg filmet da. Den første filmen er fra da Eikstrand vel hadde arangement med fakkel tog og felles rakkett på lekeplassen etter på. Denne videoen er denne raketten/batteriet vellet spanderte på beboerene :-)




Den neste filmen er fra den siste raketten/batteriet vi tente på rett etter kl 24 :-) Denne filmen er ganske kort. Jeg filmet kun slutten på batteriet. Hvorfor aner jeg ikke... Men fin var den uansett ;-)



Siden vi hadde en alkoholfri nyttårs aften, hadde jeg kjøpt en flaske alkoholfri musserende bobble vann som vi sprettet presis kl 24. Flaske kjøpte jeg på ICA og den var kjempe god :-D



Når vi kom hjem og stedatteren sov trygt i sengen sin, delte vi en flaske vin. Min samboer hadde tross alt bursdag :-) 01.01 faktisk. Det var å bursdagen til min morfar :-)




Hvordan var din nyttårs feiring?

Godt nytt år alle sammen :-)


1 kommentar:

  1. Det var kjempe koselig å feire sammen med dere :)
    Siden vi fikk barn har vi stortsett bare vært hjemme eller hos svigers og alle andre på fest, så det var veldig koselig å være sammen med dere :D

    SvarSlett