onsdag 18. januar 2012

Onsdag 18 januar.

Fytti i dag er det rett og slett farlig å ferdes ute. Jeg har ikke sett makan til is her i Bamble på lenge. I skien snør det som bare det. Jeg pratet med min bror i tlf å han sa det var snøkaos i Skien uten like. Han måtte legge på fordi det sto en bil på tverka som behøvde hjelp. Akkurat nå ville jeg mye heller hatt masse snø enn denne forferdelige isen som vi har fått. Det er pluss 0.8 grader ute og det regner. Regnet legger seg som is med en gang det treffer bakken. Rett og slett livs farlig. Vi bor i en bakke og fra veien, og ned i gården vår er det en "seig" og forholds vis bratt liten bakke. Den er nå reine skøytebanen. Tror vi må sette på varmekablene i bakken nå! Jeg var akkurat ute å tok et par bilder. På bilde ser ikke den bakken så bratt ut men det er den.


Her har regnet fryst til is på søppel dunken. Trappen til inngangs døren vår i bakgrunn å den er helt speil blank av is!!!


På bilde ser det bare ut som om bakken bare er våt. Men tru meg, det som ser vått ut er is!!! Grøss og gru :-/


Isen har lagt seg som en hinne over hele gårdsplassen vår!

Hvordan er været der du bor?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar