fredag 13. januar 2012

På 4års dagen vår

I går hadde vi vært sammen i 4år og det måtte selvfølgelig feires med måte ;-) Og siden dette mest sannsynlig var den siste gangen vi får vært ute å spist før bryllupet, slo vi like gjerne på stortromma og dro til Big Horn Steak House i Skien for en 3 retters middag :-D Jeg tok ikke bilder underveis for dette skulle være vår kveld og ingen bilder til noen blogg var tillatt ;-) Hehe... Men jeg forteller gjerne om hva vi spiste ;-)



Vi spiste først en forret hvor vi kunne dele.
Den het kombo forrett og besto av salat, scampi, kylling vinger, løkringer, hvitløks brød, hvitløks dressing og BBQ-saus. Mmmmm :-D Dette er hva jeg kan kalle en god og romantisk start :-) Denne forretten hadde blitt alt for stor for meg i hvertfall, så det var lurt å dele ;-)

Til hovedrett hadde vi hver vår ytrefilet av okse 200gr. Jeg hadde løkringer som sideorders mens min kjære hadde en blanding men spargesbønner, rød løk og ferske sjampinjonger. Vi hadde også bearneise saus. GUUUD for et herremåltid :-D Det smakte himmelsk :-)

For å avslutte det hele selv om vi var stappa mett, bestillte vi oss hver vår dessert :-) Vi hadde bestemt oss for en god 3retters og slik blei det ;-)

Min kjære bestillte vaniljeis med saus. En god gammel klassiker. Jeg bestillte kaffeis med Baileys. Mmmm :-) Denne var sinnsykt god :-D Tror denne blir en gjenganger hos meg :-D

Alt i alt med 2 brus hver og med tips til servitøren og kokken, kom summen på 1200,- ja, det er skikkelig dyrt men syns like vel det er verdt det ;-)

På veien hjem var vi innom videosjappa på Stathelle og leide oss en god krim DVD pluss at det blei en pose smågodt og poppcorn hadde vi klart hjemme. Vi har begynt å se på en serie som har gått på tv men fikk aldri sett den der. Vi har derfor leid de andre filmene men manglet å se den siste (nr5).Serien heter "DEN SOM DREPER". Den bør dere se! Den går som sagt over 5 filmer. Det er en dansk serie.

Så dette var vår kveld i går <3 Romantisk og minnerik kveld :-D




Elsker deg av hele mitt hjerte Bjørn Olav <3




1 kommentar:

  1. grattis med 4 årsdag:) big horn er digg, gleder meg stort til jeg er ferdig å amme (evt ungen tar flaske), for da skal jeg på big horn og spise biff og drikke røøødvin <3

    SvarSlett